Το BMW Group ήρθε πρώτο στην πιο πρόσφατη κατάταξη βιωσιμότητας του Institute for Ecological Economy Research (IÖW). Επομένως, η Έκθεση Βιωσιμότητας (sustainable value report) θεωρείται ο καλύτερος απολογισμός βιωσιμότητας που έχει να επιδείξει μία κορυφαία Γερμανική εταιρεία.

Στην τρέχουσα Έκθεση Βιωσιμότητας 2016, το BMW Group αναφέρει για τη σημαντική πρόοδο που έχει επιτευχθεί στον τομέα της βιωσιμότητας:

Το BMW Group μείωσε τις εκπομπές CO2 νέων οχημάτων που πωλήθηκαν στην Ευρώπη κατά περίπου 41% μεταξύ 1995 και 2016. Ο Ευρωπαϊκός στόλος οχημάτων (EU-28) κατέγραψε μέση κατανάλωση 4,6l diesel/100 χλμ. ή 5,6 l βενζίνης/100 χλμ. και μέσες εκπομπές CO2 124 g/km το 2016.

Συνολικά, πάνω από 853.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες κοινοχρησίας οχημάτων (car-sharing) του BMW Group το 2016 – αύξηση 45% συγκριτικά με το 2015.

Ο Ευρωπαϊκός στόλος DriveNow περιλαμβάνει σήμερα πάνω από 5.400 οχήματα, από τα οποία 15,4% είναι γνήσια ηλεκτρικά BMW i3. Μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2016, το DriveNow εξυπηρέτησε περίπου 607.000 πελάτες στη Γερμανία και σχεδόν 815.000 σε όλη την Ευρώπη (2015: πάνω από 580.000 σε όλη την Ευρώπη). Το DriveNow είναι από τις κινητήριες δυνάμεις της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία. Περίπου 190.000 πελάτες έχουν ήδη οδηγήσει περίπου 6,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων με το ηλεκτρικό BMW i3 του στόλου: Αυτό σημαίνει ότι το 11,4% όλων των ταξιδιών ήταν με ηλεκτροκίνηση.

Πρόοδος έχει επιτευχθεί και στον τομέα παραγωγής: Το BMW Group έχει μειώσει την κατανάλωση ενέργειας και νερού, τις ποσότητες αποβλήτων και λυμάτων, τους διαλύτες και τις εκπομπές CO2 ανά παραγόμενο όχημα κατά μέσο όρο 50% από το 2006. Συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, καταφέραμε να μειώσουμε τη χρήση φυσικών πόρων και τις εκπομπές ρύπων ανά παραγόμενο όχημα κατά μέσο όρο 4,9% το 2016.

Το 2016, αυξήσαμε το ποσοστό ‘πράσινου ηλεκτρισμού’ της προμηθευόμενης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλο τον κόσμο στο 63%.

Το BMW Group συμμετέχει στο Πρόγραμμα Εφοδιαστικής Αλυσίδας του CDP από το 2014. Οι προμηθευτές του προγράμματος απετέλεσαν το 69% του συνόλου προμηθευτών του BMW Group το 2016 (2015: 53%). Αυτό διασφαλίζει σημαντικά μεγαλύτερη διαφάνεια σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2 στις εφοδιαστικές αλυσίδες. Οι προμηθευτές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέφεραν μείωση σχεδόν 36 εκατομμυρίων τόνων στις εκπομπές CO2 (2015: 35 εκατομμύρια τόνοι).

Το BMW Group διατήρησε ένα υψηλό επίπεδο επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό το 2016, με μέσο όρο 3,8 ημερών στην επιμόρφωση και εκπαίδευση των εργαζομένων. Η εκπαίδευση ήταν επικεντρωμένη στους τομείς ηλεκτροκίνησης, ψηφιοποίησης και Industry 4.0. Η δαπάνη σε αυτά τα μέτρα ανήλθε στα 352 εκατομμύρια ευρώ το 2016.