Το C4 Cactus αποτελεί μια από τις πιο πρωτοποριακές προτάσεις στην μικρομεσαία κατηγορία χάρη στην εντυπωσιακή εμφάνιση του, που σίγουρα δεν θα αφήσει κανένα βλέμμα ασυγκίνητο. Το νέο γαλλικό μοντέλο, όπως αναφέρει και η Citroen, δεν μοιάζει με κανένα άλλο.

Σαφώς, ο πρωτοποριακός του χαρακτήρας – όπως δείχνουν και τα νούμερα – είναι αυτός που κέντρισε πρωτίστως το ενδιαφέρον των νέων υποψήφιων αγοραστών, πανευρωπαϊκά αλλά και στην ελληνική αγορά. Μην ξεχνάμε ότι, πριν από λίγο διάστημα η Citroën προχώρησε στην αύξηση παραγωγής στο εργοστάσιο της μάρκας στη Μαδρίτη από 24 οχήματα/ώρα σε 30 οχήματα/ώρα. Όσο για τους αγοραστές; Προτιμούν λίγο περισσότερο τα ντίζελ (53% ) από τους κινητήρες βενζίνης (47%).

Στο ντίζελ λέμε ναι!

Η πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους μας έδωσε μια σαφή εικόνα για το οδηγικό DNA του γαλλικού μοντέλου. Η ντίζελ έκδοση με τον turbodiesel 1.6 HDi με τους 100 ίππους στις 3.500 rpm και τα 254 Nm ροπής από τις 1.750 rpm. επιταχύνει σβέλτα στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 10,7’’ ενώ πάνω απ’ όλα φροντίζει την τσέπη του οδηγού. Τα 3.4 λίτρα/100χλμ που αναφέρει το εργοστάσιο δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα, αρκεί να σεβαστείς τους κανόνες της οικονομικής οδήγησης. Το μακρύ πεντάρι κιβώτιο «δένει» εξαιρετικά με το ροπάτο ντίζελ μοτέρ που είναι πρόθυμο να σε ταξιδέψει σε αθόρυβους «ρυθμούς» εκτός πόλης. Στην πόλη εκτιμήσαμε το σβέλτο τιμόνι, τα πολλαπλά χειριστήρια που η εργονομική τους διάταξη παίρνει άριστα και η ποιότητα των υλικών που ανεβάζει τον πήχη της γαλλικής φίρμας. Στα υπέρ της καθημερινότητας σε αστικές συνθήκες συγκαταλέγονται η εύστοχη λειτουργία του Start&Stop, που μειώνει ακόμη περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου.

Στο ταμπλό ξεχωρίζει η μακρόστενη οθόνη πίσω από το τιμόνι και στα «χάι» του μοντέλου ένα «tablet» στην κονσόλαμ μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να έχει μια πλειάδα πληροφοριών, όπως ενημέρωση, πλοήγησης, ηχοσύστημα, σύστημα κλιματισμού, πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο, κ.α). Στα δυνατά του σημεία και ο χώρος αποσκευών των 358 λίτρων, που υπόσχεται να μην μείνει καμία βαλίτσα εκτός αυτοκινήτου.

Αirbumps: Το καινούργιο ξεχωριστό στοιχείο

Στην εξωτερική εμφάνιση του γαλλικού μοντέλου ξεχωρίζουν τα airbumps. Αυτά, εκτός από την ξεχωριστή εικόνα προστατεύουν τις πλαϊνές πόρτες από τις μικροεπαφές Είναι φτιαγμένα από μαλακό πλαστικό που περιλαμβάνει αεροθύλακες που πιέζονται και επιστρέφουν στην αρχική τους θέση.

ΕΚΔΟΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 1.6 BlueHDi 100PS STT Feel

TIMH: 19.200 €

ΤΙΜΗ ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ: 17.770 €