Είναι το σκούτερ που δεν φοβάται τις μεγάλες μοτοσικλέτες. Είναι το νέο Honda Integra που η πολυήμερη δοκιμή με το νέο μοντέλο μας άφησε μόνο με θετικές αναμνήσεις. Η Honda εισβάλει στην ολιγομελή κατηγορία των μέγκα σκούτερ με το νέο NC750D Integra, το οποίο καταφέρνει να κινείται με χαρακτηριστική άνεση, τόσο μέσα στην πόλη όσο και στα ταξίδια. Όλα αυτά χάρη στο νέο πλαίσιο του, το μοτέρ των 745 κ.εκ. με τους 58+ ίππους και το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο μαζί με τα τρία προγράμματα οδήγησης.

Ο σχεδιασμός και το στυλ της Integra έχουν εξελιχθεί με αποτέλεσμα να μοιάζει πλέον περισσότερο με μοτοσυκλέτα. Το νέο, ελαφρύ, αλουμινένιο ψαλίδι και η καλύτερη κατανομή βάρους στους δύο τροχούς βελτιώνουν περαιτέρω το κράτημα . Διαθέτει έναν ευανάγνωστο πίνακα οργάνων που περιλαμβάνει ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, ψηφιακό δείκτη στάθμης καυσίμου και διπλό χιλιομετρητή. Επίσης, έχει προστεθεί ένδειξη στιγμιαίας και μέσης κατανάλωσης.

Στα τεχνολογικά του καλούδια σημειώστε το αποτελεσματικό αντικλεπτικό immobilizer HISS. Το νέο μοτέρ των 745 κ.εκ. εκτός από την αυξημένη ισχύ συνδυάζεται στον βασικό του εξοπλισμό με το κιβώτιο DCT, που προσφέρει συνεχείς, ταχύτατες, αδιάλειπτες και ομαλές αλλαγές σχέσεων και συνδυάζει τρία προγράμματα οδήγησης. Η κατανάλωση είναι εντυπωσιακή (28,9 χλμ./λίτρο). Η αυτονομία με ένα γέμισμα είναι 400 χιλιόμετρα χάρη στο ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων. Η NC750D Integra είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.