Είκοσι ένα γκραν πρι περιλαμβάνει το συναρπαστικό πρωτάθλημα στη Formula1 για το 2018, που θα ξεκινήσει παραδοσιακά από την Αυστραλία. Οι αλλαγές στο πιο ακριβό μηχανοκίνητο σπορ του κόσμου είναι υπ΄ατμόν, την ώρα που οι πιλότοι ξεκουράζονται, ή διαπραγματεύονται τις θέσεις τους – και τους μισθούς τους – με τις παλιές ή και τις νέες ομάδες τους. Το δίδυμο Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας παραμένει στη Mercedes-Benz, μια επιτυχημένη συνταγή που έφερε στην γερμανική ομάδα και το πρωτάθλημα οδηγών αλλά και των κατασκευαστών.

Στο σπίτι της Ferrari παραμένει και το δίδυομο Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν , που θέλουν το νέο έτος, οπωσδήποτε έναν τίτλο. Με τα χρώματα της Alfa Romeo επιστρέφει η Sauber, ενώ σχεδόν όλες οι ομάδες θα διατηρήσουν τα δίδυμα τους πίσω από το τιμόνι. Ίσως, η πιο σημαντική αλλαγή, η επιστροφή, μετά από επτά χρόνια, του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Φελίπε Μάσα στη Williams.

Μπορεί οι αλλαγές σε ομάδες και οδηγούς να είναι …ισχνές, όμως στους κανονισμούς, έχουμε μπαράζ διαφοροποιήσεων και πιο συγκεκριμένα αφορούν τους κινητήρες και τα ελαστικά. Συγκεκριμένα, οι οδηγοί θα μπορούν κατά τη διάρκεια της σεζόν να αλλάξουν συνολικά τρεις κινητήρες , αντί για τέσσερις που ίσχυε φέτος. Επίσης, οι ομάδες θα έχουν περισσότερες επιλογές ελαστικών, με την Pirelli να δίνει επτά διαφορετικές γόμες ελαστικών, ώστε να γίνει το θέαμα ακόμη πιο συναρπαστικό.

Σημαντικό, ότι οι οδηγοί δεν θα φορούν στα χέρια τους απλά γάντια. Για λόγους ασφαλείας, τα συγκεκριμένα γάντια ( ονομάζονται βιομετρικά) θα μετρούν τους παλμούς της καρδιάς, ώστε να βλέπουν οι διασώστες – σε περίπτωση ατυχήματος – την κατάσταση του οδηγού, έως ότου προσεγγίσουν τον πιλότο στο μονοθέσιο του. Το καλεντάρι περιλαμβάνει 21 γκραν πρι. Η πρώτη εκκίνηση θα δοθεί από την Αυστραλία στις 25 Μαρτίου ενώ ο τελευταίος αγώνας θα γίνει – όπως και φέτος – στο Αμπου Ντάμπι στις 25 Νοεμβρίου 2018 . Στις νέες πίστες ξεχωρίζει η επιστροφή του Γκραν Πρι Γαλλίας, αγώνας που θα πραγματοποιηθεί στις 24 Ιουνίου στο αυτοκινητοδρόμιο Λε Καστελέ , στην Μασσαλία.

Επιστρέφει και το Γερμανικό Γκραν Πρι, στις 22 Ιουλίου στο Χόκενχαϊμ. Φέτος δεν θα πραγματοποιηθεί το Γκραν Πρι Μαλαισίας. Και όλα αυτά τρία χρόνια πριν τις σημαντικές αλλαγές στη Formula1, το 2021, αλλαγές που έχουν προκαλέσει την έντονη δυσαρέσκεια των μεγάλων ομάδων, και κυρίως της Ferrari, η οποία, μέσω του μεγάλου της αφεντικού, Σέρζιο Μαρκιόνε, διαμηνύει ότι, αν δεν βρεθούν αποδεκτές λύσεις με την Liberty Media, που είναι η νέα ιδιοκτήτρια των δικαιωμάτων της Formula 1, τότε, το ενδεχόμενο να αποχωρήσει η κόκκινη ομάδα από τα γκραν πρι είναι πολύ πιθανό.