ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 31/07/2017 17:00 |
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Οι Ferrari έκαναν το 1-2 στο Ουγγρικό Grand Prix με το Sebastian Vettel να τερματίζει πρώτος. Η Pirelli ήταν χορηγός ονόματος στον αγώνα όπου σχεδόν όλοι οι οδηγοί υιοθέτησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών πολύ μαλακής/μαλακής γόμας (supersoft/soft).

Οι θερμοκρασίες οδοστρώματος στο σύνολό τους ξεπέρασαν ξανά τους 50 βαθμούς Κελσίου όμως η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν περιορισμένες στο πρώτο μέρος του αγώνα. Μειώθηκαν δε ακόμη περισσότερο από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας για 4 γύρους, αμέσως μετά την εκκίνηση. Αυτό βοήθησε τους περισσότερους ανταγωνιστές να κατευθυνθούν τελικά προς τη στρατηγική της μιας αλλαγής. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα η οποία ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα.

Οι μόνοι οδηγοί που εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα ήταν ο Daniil Kvyat με την Toro Rosso και ο αντικαταστάτης οδηγός της Williams, Paul Di Resta. Ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από το Fernando Alonso με McLaren και ήταν σχεδόν 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από την αντίστοιχη περσινή επίδοση.

Τώρα οι ομάδες της Formula 1 παραμένουν στη Βουδαπέστη για το δεύτερο τεστ μέσα στη σεζόν στο οποίο θα συμμετέχουν και αρκετοί νέοι οδηγοί. Κατά τη διάρκεια του τεστ η Mercedes θα αφιερώσει μια μέρα για να πραγματοποιήσει δοκιμές ελαστικών του 2018 για λογαριασμό της Pirelli. Στη Mercedes δε θα γνωρίζουν ποιο τύπο ελαστικών δοκιμάζουν.

MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Σπουδαία απόδοση από τη Ferrari. Είδαμε άψογη διαχείριση των ελαστικών στις πολύ ζεστές συνθήκες απ' όλους τους πρωταγωνιστές. Εν τέλει και λόγω της εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή αλλά και των δυσκολιών στο προσπέρασμα όλοι οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής. Πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα έχουμε το δεύτερο τεστ εντός της σεζόν όπου η Mercedes αύριο Τρίτη θα κάνει δοκιμές στα ελαστικά του 2018”.

1
Helene
01/08/2017 01:27
H παρεμβαση του αυτοκινητου ασφαλειας, σαν αποτελεσμα του ατυχηματος Ricciardo - Verstappen , σιγουρα βοηθησε να περιοριστει η …καταναλωση καυσίμου των μονοθεσιων , καταναλωση που κατά τη διαρκεια του Hungaroring αγγιζει σχεδον το μεγιστο επιτρεπομενο, εκτος βεβαια και απο την μείωση της καταναλωσης των supersoft .

Η “ στρατηγική μιας αλλαγής ” : δεν αφορά αυτη καθεαυτη την αλλαγή η οποια ειναι υποχρεωτικη , αλλά αφορα τη …συγκεκριμενη στιγμη κατα την οποια αλλαζεις τα ελαστικα καθως και το είδος των ελαστικων τοσο σε σχεση με την πραγματικη φθορά τους , οσο και τη δυναμικη φθορά , επισης αφορα τη …θεση που ο πιλοτος κατεχει κατα την εξελιξη του αγωνα και ποια θεση θα καταλαβει οταν επιστρεψει στον αγωνα μετά το pit - stop .

Οι δε οδηγοι μπορουν να επιλεξουν μεταξυ των διαφορων τυπων ελαστικων, που φερνει η Pirelli στους αγωνες , με εξαίρεση των λεγομενων “ υγρών αγωνων “ , οπου βρεχει , αλλά ειναι ο Κανονισμος που …επιβαλλει τη χρησιμοποίηση κατά τη διαρκεια του αγωνα τουλαχιστον δυο (2) τυπων ελαστικων, ξεκινωντας με εκεινα που χρησιμοποιουνται στο Sector G2 .
Και καθε μηχανη αντιδρά κατα διαφορετικο τροπο αντιμετωπιζοντας τον ίδιο τυπο ελαστικου. Αυτο βασιζεται στην αεροδυναμικη και τα τεχνικα χαρακτηριστικα που ειναι ειδικά για το καθε μονοθεσιο.

Οσο για τον  Kvyat και τον Di Resta εκαναν την επιλογη να τοποθετησουν πρωτα τα soft ,δεδομενου οτι κατελαμβαναν θεσεις …πολυ πίσω στην γραμμη εκκινησης και θα ηταν σχεδον …ανωφελο να ξεπερασουν οδηγους μπροστά τους , στην εναρξη του αγωνα . Η επιλογη τους εγινε με στοχο να κανουν το πρωτο μερος του αγωνα πιο μακρυ , επικαλουμενοι την σκληροτητα των soft , σε σχεση με την επιλογη που εκαναν σχεδον ολοι οι αλλοι οδηγοι , που ξεκινησαν με τα super soft .

Παντως, φανηκε απο την εξελιξη του αγωνα οτι η Mercedes σε σχεση με τη Ferrari, ηταν καλυτερη στο δευτερο μερος δηλαδη με τα soft ελαστικα , σε συγκριση με το πρωτο μερος του αγωνα με τα supersoft .

Και θα ηθελα να καταληξω οτι μια αποφαση επι του θεματος δεν ειναι ευκολη , διοτι οποιαδηποτε αξιολογηση διαστρεβλωθηκε απο το γεγονος οτι η προσεγγιση της Mercedes στη Ferrari του Raikkonen στο δευτερο μισό του αγωνα, καθοριστηκε απο το ρολο που ο Raikkonen επαιξε , του …προστατη του Sebastian Vettel , που αντιμετωπιζε μεγαλα προβληματα στο τιμονι.
Ο Kimi Raikkonen ηταν σε θεση, οπως ο ιδιος ειπε, να κερδισει αυτο το Grand Prix της Ουγγαριας ! Και το βλεπαμε …

Αλλά , ο Kimi θελει την …ανανεωση του συμβολαίου του με τη Ferrari, και ετσι δεν μπορει κατα κανενα τροπο να σπασει το παιχνιδι της Scuderia Ferrari , οταν ο ηγετης του F1 Grand Prix ειναι ο Sebastian Vettel !

Το …Συμβολο της Ιταλιας στον Κοσμο, η Ferrari , σε Τεχνολογια και Ομορφιά !!!