Tην Κυριακή 15 Μαίου, θα λάβει μέρος το Ισπανικό Γκραν Πρι. Εκεί, ο Ρόσμπεργκ θα προσπαθήσει να κατακτήσει άλλη μια πρωτιά στη θέση του βάθρου – ήδη έχει σημειώσει τέσσερις νίκες σερί. Η Pirelli μας ενημερώνει ότι οι για τις ομάδες, ως αποκλειστικός προμηθευτής των ελαστικών, έχει επιλεγεί ένας διαφορετικός συνδυασμός γομών από αυτόν που κυριάρχησε στους πρώτους τέσσερις αγώνες (μέση/μαλακή/πολύ μαλακή).

Για την πίστα της Καταλονίας έχει επιλεγεί ο συνδυασμός σκληρής/μέσης/μαλακής γόμας ώστε να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα ενεργειακά φορτία που ασκεί η συγκεκριμένη διαδρομή. Παραταύτα οι περισσότερες ομάδες περιόρισαν την επιλογή της σκληρής γόμας στο ελάχιστο και επικεντρώθηκαν στις πιο μαλακές γόμες. Η Pirelli ακόμη μια φορά είναι χορηγός ονόματος (title sponsor) του Ισπανικού Γκραν Πρι.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

• Πρόκειται για μια πίστα που ασκεί υψηλά φορτία για τα ελαστικά ειδικά στην παρατεταμένη στροφή 3: πρόκειται για μια μεγάλη δεξιά στροφή.

• Οι ομάδες έχουν πολλά δεδομένα με μονοθέσια του 2016 καθώς οι δοκιμές εξέλιξης πριν το ξεκίνημα της σεζόν έγιναν σ’ αυτή την πίστα.

• Η επιφάνεια είναι σχετικά τραχιά: Σε συνδυασμό με τις γρήγορες καμπές δημιουργείται ένα δύσκολο τεστ για τα ελαστικά.

• Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης είναι γενικά υψηλή οπότε περιμένουμε πολλά πιτ στοπ.

• Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο, η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που το όριο τίθεται από τη φθορά των εμπρός ελαστικών.

• Πρόκειται για μια πίστα με υψηλές απαιτήσεις σε κάθετη αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη. Αυτό αυξάνει το κατακόρυφο φορτίο που ασκείται στα ελαστικά.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

• Πορτοκαλί, σκληρή: Εμφανίζεται πρώτη φορά φέτος αλλά κανένας οδηγός δε διάλεξε παραπάνω από 1 σετ (πέρα από το πρώτο που είναι υποχρεωτικό ως επιλογή της Pirelli για τον αγώνα).

• Λευκή, μέση: Ένα ελαστικό που προσαρμόζεται εύκολα και αποτελεί καλό συμβιβασμό ανάμεσα στη διάρκεια και στην απόδοση.

• Κίτρινη, μαλακή: Είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μέση γόμα στη Βαρκελώνη αλλά δεν αντέχει για πολύ.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

• Νικητής: Ρόσμπεργκ (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μέση, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 15ο γύρο και έβαλε τη σκληρή γόμα στον 44ο γύρο).

• Η καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Χάμιλτον, 2ος, τρία πιτ στοπ, και μόνο στο προτελευταίο μέρος έβαλε τη σκληρή γόμα.

• Υπήρξε μια μίξη από στρατηγικές δυο ή τριών πιτ στοπ οι περισσότερες ομάδες είχαν ευέλικτη προσέγγιση.