Η Formula1 και συγκεκριμένα τα μονοθέσια ετοιμάζονται πυρετωδώς για το γκραν πρι που θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην Μόντσα. Οι ομάδες είναι έτοιμες να βάλουν την μέση και μαλακή γόμα της Pirelli. Συγκεκριμένα, τα μονοθέσια επιλέγουν διαμόρφωση πολύ χαμηλής αεροδυναμικής απόδοσης καθώς «Ο ναός της ταχύτητας» έχει μερικές από τις πιο γρήγορες ευθείες του προγράμματος F1.

Η μέση γόμα P Zero White (άσπρο σιρίτι) και η μαλακή γόμα P Zero Yellow (κίτρινο σιρίτι) επιλέχθηκαν για το Ιταλικό γκραν πρι. Πρόκειται για γόμες με πολλές ιδιότητες ώστε να μπορούν να ισορροπήσουν τις μοναδικές απαιτήσεις της Μόντσα για απόδοση και αντοχή.

Η γόμα και ο σκελετός των ελαστικών δοκιμάζονται σκληρά κατά τη διάρκεια ενός γύρου λόγω των υψηλών φορτίων που φτάνουν τα 4.5g αλλά και από τα δυνατά χτυπήματα στα διάσημα κερμπ.

Σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, Πολ Χέμπερι, «Η Μόντσα είναι πάντα ένας από τους κορυφαίους αγώνες της σεζόν με απίστευτη ιστορία και ατμόσφαιρα. Φέτος επιλέξαμε μέση και μαλακή γόμα αντί για μέση και σκληρή που είχαμε πέρυσι. Πιστεύουμε πως οι γόμες αυτές ταιριάζουν στη Μόντσα και στην έμφαση που δίνει αυτή η πίστα στην ταχύτητα.».

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ελαστικά σύμφωνα με την Pirelli:

Μια γρήγορη πίστα σαν τη Μόντσα είναι πιο απαιτητική για τα ελαστικά από μια αργή πίστα καθώς όλες οι δυνάμεις που ασκούνται συντελούν στην αύξηση της θερμοκρασίας ειδικά στον ώμο του ελαστικού. Υπάρχουν σημαντικά πλευρικά φορτία στη Μόντσα λόγω των παρατεταμένων στροφών όπως είναι η Παραμπόλικα αλλά και μεγάλα φορτία στο διαμήκη άξονα λόγω της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης. Με το αεροδυναμικό φορτίο να είναι ελάχιστο στη Μόντσα οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τα πίσω ελαστικά αποφεύγοντας το σπινάρισμα στη φάση της επιτάχυνσης. Η επιλογή χαμηλής αεροδυναμικής απόδοσης γίνεται για να μεγιστοποιηθεί η τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 360χλμ/ώρα.