Η γκάμα του VW Golf ενισχύεται από μια νέα έκδοση με ισχύ 130 ίππων με το 1.500 μοτέρ βενζίνης να περηφανεύεται και για την οικονομία καυσίμου όπως σε ένα ντίζελ. .

H VW ενισχύει την γκάμα του νέου Golf 7ης γενιάς, με μια νέα έκδοση που αποδίδει 130 ίππους, από τον 1.500αρη κινητήρα βενζίνης. Το νέο μηχανικό σύνολο έχει τη δυνατότητα να προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ακόμη καλύτερη απόδοση. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα το νέο μοτέρ είναι προικισμένο με μια σειρά τεχνολογικών εφαρμογών, που συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός βενζινοκινητήρα με την οικονομία ενός ντίζελ. Με τις τεχνολογικές λύσεις που εφαρμόζονται στο νέο μοτέρ η αύξηση της αποδοτικότητας αγγίζει το 10%.

Το Golf 1.5 TSI ACT των 130 ίππων συνδυάζεται με το 7αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Επίσης, άλλο ένα θετικό πλεονέκτημα του νέου κινητήρα είναι η λειτουργία coasting που χάρη σε αυτήν σε ειδικές οδηγικές συνθήκες – πχ όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω του μποτιλιαρίσματος ή επειδή κινείται σε κάποια κατηφόρα – η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον κινητήρα, με θετικό αντίκτυπο στην οικονομία καυσίμου – έως και 0.4 λίτρα/100χλμ – ενώ το Golf λειτουργεί εκείνη τη στιγμή ως όχημα μηδενικών ρύπων.

Το νέο μοντέλο προσφέρεται ήδη στην ελληνική αγορά και σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion κοστίζει από 19.500 ευρώ στην τρίθυρη εκδοχή του, ενώ με το νέο επτάρι κιβώτιο η τιμή είναι στα 20.900 ευρώ. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τις γνώριμες ηλεκτρονικές λειτουργίες, ενώ μεταξύ των συστημάτων ξεχωρίζει το Front Assist , το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου, με City Emergency Braking (σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian Monitoring (Λειτουργία αναγνώρισης πεζών), το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων Multicollision Brake, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού κ.α.