Στην έκθεση της Γενεύης, η VW ανακοίνωσε ότι το θρυλικό σκαθάρι, το Beetle, το αυτοκίνητο που κουβαλάει μια ιστορία 85 ετών βαίνει προς το τέλος της καριέρας του. Το αυτοκίνητο που κατάφερε να κερδίζει εκατομμύρια «καρδιές», να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες και να γίνει συνώνυμο ακόμη και δημοφιλών μουσικών συγκροτημάτων παραδίδει τη σκυτάλη του και πλέον μπαίνει στην ιστορία της αυτοκίνησης, ως ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.

Σήμερα, η VW, με τη οσμή του σκανδάλου των ρύπων να είναι ακόμη δυνατή, στρέφεται σε νέα μονοπάτια, που επιτάσσουν στην ηλεκτροκίνηση να έχει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η ανανέωση των μοντέλων της είναι πλέον επιβεβλημένη, οπότε, το Beetle δεν είναι στα «οικολογικά» πλάνα του γερμανικού κολοσσού. Ιστορικά, το γερμανικό τετράτροχο σκαθάρι, αποτέλεσε παραγγελία του Αδόλφου Χίτλερ, το 1933, από τον Φέρντιναντ Πόρσε που του ζήτησε να σχεδιάσει ένα μικρό μοντέλο με χαμηλή κατανάλωση που θα απευθυνόταν στον λαό. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1938. Οι πρώτες γενιές ήταν γνωστές ως «Käfer», που στα γερμανικά σημαίνει «Σκαθάρι».

Το εμπορικό του «ξέσπασμα» έγινε τη δεκαετία του 50 και 60, όπου το «σκαθάρι» ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές σε πολλές χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα. Η παραγωγή του σταμάτησε στην Ευρώπη το 1978 ενώ συνεχίστηκε έως το 2003 στο Μεξικό, πάντα με την μορφή του πρώτου Beetle. Συνολικά παρήχθησαν από το 1936 έως και το 2003, 21, εκ. οχήματα παγκοσμίως.

Το Beetle νέας γενιάς ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 1997 Σήμερα, 21 χρόνια μετά, το Beetle μόλις ολοκληρώσει και αυτή τη γενιά του βγάνει από τους δρόμους και σίγουρα θα κοσμήσει την πιο δημοφιλή γωνία του μουσείου της VW. Σαφώς, η ρετρό παρουσία της VW παραμένει. Το Ι.D. Buzz Concept , είναι το νέο πρότζεκτ της γερμανικής φίρμας που παραπέμπει στο διάσημο γερμανικό βαν της δεκαετίας του 60 ‘ – μοντέλο που έγινε πασίγνωστό από τα «παιδιά των λουλουδιών» με καταφανώς σχεδιαστικές καταβολές από την ρετρό «παρακαταθήκη» τηςVW . Θα είναι ηλεκτροκίνητο, με εξαιρετική αυτονομία που θα ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα. Στα ατού του, η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, που ήδη έχει εισβάλει σε πολλά μοντέλα της φίρμας.