Θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο

Peugeot Rifter: Άνεση για επτά προσφέρει το νέο μοντέλο των Γάλλων

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/02/2018 13:37 |
Peugeot Rifter: Άνεση για επτά προσφέρει το νέο μοντέλο των Γάλλων

Το Peugeot Rifter ενσωματώνει πολλά στοιχεία από ένα πολυχρηστικό όχημα, το οποίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες που λατρεύουν την περιπέτεια. Με όπλο την έντονη σχεδιαστική του γραμμή, το νέο μοντέλο αναμένεται να εμφανιστεί στο ελβετικό σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.


Εκτός από την ξεχωριστή αισθητική του εμπρός μέρους, τα τονισμένα φτερά που συμβάλλουν επίσης στη δημιουργία ενός αθλητικού προφίλ, στο πίσω τμήμα του ξεχωρίζει η μεγάλη πόρτα που εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση στο εξαιρετικά ευρύχωρο πορτμπαγκάζ.

Στο εσωτερικό του, οι πολλαπλές τεχνολογίες, η άνεση για εννιά επιβάτες και το πολυλειτουργικό ταμπλό PEUGEOT i-Cockpit® ανεβάζουν σημαντικά τα ποιοτικά στάνταρ του μοντέλου.

Επίσης, η υψηλή θέση οδήγησης, και η μικρή διάμετρος του κύκλου στροφής (10.9μ.) είναι υπεύθυνα για την μοναδική ευελιξία και την ιδανική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

ΤΟ RIFTER , τόσο στην 5θέσια όσο και η 7θέσια διάταξη της καμπίνας αποτελεί μια λύση για όσους αναζητούν μεγάλους χώρους. Αυτό επιβεβαιώνει και ο χώρος αποσκευών  χωρητικότητα 775 λίτρα στην έκδοση κανονικού μήκους, και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 4,000 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, στην μακριά έκδοση.

Σε κινητήρες βενζίνης διατίθενται δύο επιλογές του κινητήρα 1.2 PureTech, PureTech 130hp S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8 (διαθέσιμο το 2019) και PureTech 110hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων,. Σε ντίζελ υπάρχουν τρεις επιλογές, 1.5 BlueHDi από 75 έως και 130 ίππους.

Η ενεργητική ασφάλεια θωρακίζεται από το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης/Advanced Grip Control, τα ελαστικά M&S της MICHELIN, και το βοήθημα ελέγχου κατάβασης/Hill Assist Descent Control (HADC), το οποίο διατηρεί την ιδανική ταχύτητα σε κατάβαση δρόμων με μεγάλη κλίση.

Θα διαθέτει ηλεκτρικό χειρόφρενο, cruise control/adaptive cruise control, σύστημα για την αναγνώριση των ορίων ταχύτητας, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας, Ειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, Κάμερα οπισθοπορείας “Visiopark 180°”, Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων/Active κ.α.