Πάνω από 1,5 εκατομμύριο χρήστες του Facebook Live ανακάλυψαν το Nissan MICR και συνέβαλλαν στη διαμόρφωση ενός αυτοκινήτου με την συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Το όλο εγχείρημα ήταν μια παγκόσμια πρωτιά, αποτελούμενο από τρεις απευθείας μεταδόσεις από το εργοστάσιο στο Flins της Γαλλίας, όπου και κατασκευάζεται το νέο MICRA. Σύμφωνα με το σενάριο, οι φίλοι της Nissan “τέθηκαν” στη θέση του οδηγού και βοήθησαν στο να αποφασιστεί το εξωτερικό χρώμα, η εσωτερική επένδυση και άλλες επιλογές εξατομίκευσης του νέου μοντέλου.

Τις τρεις απευθείας μεταδόσεις παρακολούθησαν συνολικά πάνω από 1,5 εκατομμύριο χρήστες του Facebook από όλη την Ευρώπη. Συγκεντρώνοντας 15.000 ψήφους και πολλές αντιδράσεις , κατέληξαν μέσα από τις 125 επιλογές εξατομίκευσης του MICRA, στη δημιουργία του τέλειου αυτοκινήτου τους : ένα Echo Grey MICRA, με τα πακέτα εξωτερικής και εσωτερικής εξατομίκευσης Energy Orange.

Οι τηλεπαρουσιαστές Mike Brewer and Edd China, γνωστοί στην Ευρώπη από την παρουσίαση της δημοφιλούς αυτοκινητικής εκπομπής Wheeler Dealers, συμμετείχαν σε αυτές τις ζωντανές μεταδόσεις, επικοινωνώντας με τους θεατές ενόσω αυτοί ψήφιζαν.

Κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας, το τηλεοπτικό δίδυμο παρουσίασε μερικά από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου MICRA. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι τεχνολογίες Nissan Intelligent Mobility που περιλαμβάνει την υποστήριξη του οδηγού, αλλά και το μοναδικό – και αποκλειστικό για το MICRA – ηχοσύστημα BOSE Personal, με τα ενσωματωμένα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού, που προσφέρει μια καθηλωτική 360 ° εμπειρία ακρόασης.