Δύο κατηγορίες, αυτή των μικρών και μικρομεσαίων μοντέλων συγκεντρώνουν το 58% των νεοκυκλοφορούντων μοντέλων στην ελληνική αγορά. Τα μικρά μοντέλα έχουν τη μερίδα του λέοντος στην συρρικνωμένη πίτα των πωλήσεων. Συγκεκριμένα, 4 στους δέκα νέους αγοραστές καινούργιου ΙΧ προτίμησαν τα μικρά – τα περισσότερα έως 1.400 κ.εκ.. Το Toyota Yaris είναι για το πρώτο εντεκάμηνο του 2015 το πιο καλοπουλημένο και όπως φαίνεται το πιο αγαπημένο μοντέλο των Ελλήνων οδηγών με 4.309 πωλήσεις. Δεύτερο στις προτιμήσεις τους το νέο Opel Corsa και τρίτο το VW Polo. Δεύτερη στις προτιμήσεις κατηγορία αυτή των μικρομεσαίων ( κατέχει το 28,4%), όπου πρώτο σε προτιμήσεις είναι το νέο Nissan Qashqai, δεύτερο το VW Golf και τρίτο το Opel Astra. Στην κατηγορία των super mini, το Fiat Panda είναι το μοντέλο που έκλεψε τις καρδιές των νέων αγοραστών.

Συρρικνωμένη η κατηγορία των μεσαίων

Ακόμη περισσότερο έδαφος έχασε για φέτος η κατηγορία των μεσαίων, που λόγω της υψηλής φορολογίας ( τέλη κυκλοφορίας κ.α.) το ενδιαφέρον για τα μεσαία σεντάν συρρικνώθηκε ακόμη περισσότερο. Μόνο το 4,5% των αγοραστών προτίμησαν ένα μοντέλο της κατηγορίας D (μεσαία) με πρώτο σε πωλήσεις το Skoda Octavia και δεύτερο το VW Passat ακολουθούμενο από τη BMW3.

SUV: Λίγα και μικρά τετρακίνητα

Μόνο το 7% του συνόλου των νέων αγοραστών νέων ΙΧ στράφηκαν στην κατηγορία των SUV. Στην κατηγορία των SUV το μοντέλο – έκπληξη είναι το Suzuki Vitara. Το νέο μοντέλο – που επανήλθε στο προσκήνιο – κατάφερε να κυριαρχήσει στην κατηγορία του με δεύτερο το Audi Q3 ενώ την τριάδα συμπλήρωσε το Suzuki SX4. Μόνο πέντε νέες Porsche Cayenne κυκλοφόρησαν το εντεκάμηνο του 2015 στους ελληνικούς δρόμους .