Διπλή ωφέλεια

Συνδυάζοντας το τερπόν μετά του ωφελίμου

Αθληθείτε μαζί με τον σύντροφό σας, στοχεύοντας στην καλή φυσική κατάσταση και υγεία, αλλά στην αναθέρμανση της σχέση σας

Η συγκατοίκηση με τον αγαπημένο σου φόρτωσε και τους δυο σας με παραπανίσια κιλά. Το φορτωμένο πρόγραμμά σας,  η καλοζωία, και το junk food τα βράδια όταν καταλήγετε στο σπίτι, σας έκανε να αμελήσετε την καλή σας υγεία και να εγκαταλείψετε την άθληση.

Ενας απλός τρόπος για να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση, αλλά και να περνάτε περισσότερο χρόνο μαζί, συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου, είναι να αρχίσεις να γυμνάζεσαι  με τον σύντροφό σου στοχεύοντας σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, αλλά και στην αναθέρμανση της σχέσης σας.

Γυμναστική με τον σύντροφό σου μπορείτε να κάνετε εντός και εκτός σπιτιού. Το να κάνετε μαζί γυμναστική, καθώς έχετε αμφότεροι ένα επιπλέον κίνητρο, βοηθάει να κάψετε θερμίδες πιο γρήγορα, ενισχύοντας την σιλουέτα σας και την διάθεση σας, ανεβάζοντας την αυτοεκτίμησή σας, ενώ ταυτόχρονα απελευθερώνεστε από στρες και αρνητική ενέργεια.

Μπορείτε να κάνετε γυμναστική δυο ή τρεις φορές την εβδομάδα. Όταν θα αρχίσετε να αθλείστε μαζί θα συνειδητοποιήσετε οτι οι ασκήσεις γίνονται πιο ευχάριστα, καθώς έχετε μεγαλύτερο κίνητρο, καλυτερεύετε την αντοχή, την δύναμη, την ευλυγισία του σώματος προετοιμάζοντας το για την… ερωτική γυμναστική. Τα ζευγάρια δένονται όταν γυμνάζονται μαζί γιατί συνεργάζονται και συγχρονίζονται. Έχουν λιγότερο άγχος και οι ορμόνες που εκρήγνυνται ανεβάζουν την ερωτική τους διάθεση.

Οσο για την γυμναστική που μπορείτε να κάνετε με τον σύντροφό σας;

Το πιο απλό είναι το περπάτημα, το οποίο από μια βαρετή δραστηριότητα, με τον αγαπημένο σου μπορεί να μετατραπεί σε ένα ρομαντικό περίπατο.

Ακόμη πιο διασκεδαστική δραστηριότητα είναι να πάτε μαζί για χορό, καθώς δεν θα κάψετε απλά θερμίδες, αλλά θα αποκτήσετε και μεγαλύτερη ευλυγισία και καλύτερο ρυθμό.

Υπάρχουν προγράμμματα γυμναστικής που μπορείτε να τα κάνετε και στο σπίτι, συνδυάζοντας διάφορες ασκήσεις, που μπορείτε να εκτελέσετε, με μουσική που ταιριάζει και σας αρέσει, ενώ ο ένας βοηθάει μετρώντας επαναλήψεις κ.ο.κ. και ο άλλος εκτελεί. Μπορείτε να πάτε μαζί και για pilates ή yoga.

Ετσι ή αλλιώς βάλτε στόχο κιλών που θέλετε να χάσετε, και χρονικό ωρόσημο, απολαύστε την όλη διαδικασία της άθλησης, και αξιοποιείστε την ευεξία, που σας προσφέρει η άσκηση για να έρθετε ακόμη πιο κοντά.

produced by