Ποιος μπορεί να προβλέψει την εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος στη Formula 1; Η απάντηση είναι «κανείς». Είναι ίσως η πρώτη χρονιά που κανένας χρησμός – έμπειρων και ειδικών της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού – δεν μπορεί να βγάλει πρωταθλητή από τη μέση της σεζόν, όπως συνέβαινε πριν από δύο – τρία χρόνια, όταν η μονοκρατορία των Mercedes-Benz δεν άφηνε κανένα περιθώριο στις δεύτερες ομάδες, ούτε καν να μυρίσουν την πρώτη θέση του βάθρου.  
Σκωτσέζικο ντους
Πλέον, φέτος, η ισχυρότερη παρουσία της Ferrari αλλά και η δυναμική της Red Bull με τον ταλαντούχο 20χρονο Μαξ Φερστάπεν έχουν φέρει κρύο ιδρώτα στη γερμανική ομάδα. Μόνο που η Ferrari θυμίζει την περίπτωση του σκωτσέζικου ντους: εκεί που χάνει τον ρυθμό της – και δείχνει ότι έχει σβήσει τους κινητήρες της – ανασταίνεται και ως εκ θαύματος (εκμεταλλευόμενη και την ατυχία των άλλων) ανεβάζει στροφές στα πλήρως βελτιωμένα μονοθέσιά της, φρενάροντας την τελευταία στιγμή την ανεξέλεγκτη ταχύτητα της πολυπρωταθλήτριας Mercedes-Benz, που από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο  βλέπει εφιάλτες και στον ξύπνιο της. Η κατάκτηση των δύο θέσεων στο βάθρο του Γκραν Πρι στο Σπίλμπεργκ για το δίδυμο της Ferrari έφερε τον Σεμπάστιαν Φέτελ έναν βαθμό εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον, επαναφέροντας το σασπένς στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο τελευταίος βρέθηκε μέσα σε μία εβδομάδα από το ζενίθ στο ναδίρ, κάτι που έγινε πιο αισθητό μετά τη συντριβή της ομάδας του στο τελευταίο αλπικό Γκραν Πρι.
Η εγκατάλειψη των δύο μονοθεσίων της Mercedes-Benz, του Χάμιλτον και του Μπότας, λόγω μηχανικών βλαβών, ανάγκασε το επιτελείο της ομάδας των Γερμανών να χτυπήσει κόκκινο συναγερμό. Οι δύο στρατηγοί της ομάδας, ο Τότο Βολφ και ο Νίκι Λάουντα, είναι απαρηγόρητοι από την εξέλιξη του αγώνα και δεν μπορούν να συγχωρέσουν το γεγονός ότι ο κινητήρας του Λιούις Χάμιλτον ξεψύχησε από ισχύ, ενώ το μονοθέσιο του Μπότας έμεινε από υδραυλικά.
Επόμενη στάση
Οι Γερμανοί κοιτούν την επόμενη μέρα και πλέον γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για απώλειες σε κινητήρες, θέσεις και διακρίσεις στο πόντιουμ. Είμαστε στη μέση της σεζόν – έχουν διεξαχθεί έως τώρα εννιά Γκραν Πρι και απομένουν άλλα δώδεκα. Και αύριο έχει αγώνα – είναι η τρίτη συνεχόμενη Κυριακή που διεξάγεται Γκραν Πρι χωρίς… ρεπό -, αυτή τη φορά σε μια ιστορική πίστα, το Σίλβερστοουν της Βρετανίας. Είναι από τις σπάνιες φορές που δοκιμάζονται σε τόσο εντατικό ρυθμό οι αντοχές των μονοθεσίων και των οδηγών, μιας και από τις 24 Ιουνίου έως και τις 29 Ιουλίου θα έχουν διεξαχθεί συνολικά πέντε Γκραν Πρι! Πάντως, το Σίλβερστοουν είναι ο τόπος όπου διεξήχθη για πρώτη φορά Γκραν Πρι με την επίσημη σφραγίδα της Formula 1, τον Μάιο του 1950, με τη Ferrari να έχει στο παλμαρέ της τις περισσότερες νίκες στη συγκεκριμένη πίστα.