Ημέρα διαρκείας, εν αναμονή εξελίξεων στο μεγάλο λιμάνι. Ο Ολυμπιακός παρουσιάζει το μεσημέρι (14:00) τα εισιτήρια διαρκείας για την περίοδο 2018-19 και αυτονόητα προκύπτει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Και για τα νέα πακέτα που οι Ερυθρόλευκοι θα προσφέρουν στο κοινό, εκεί όπου και τον παλμό της εποχής, αλλά βεβαίως και για την κουβέντα που παραδοσιακά προκύπτει σε αυτό το ετήσιο ραντεβού αναφορικά με τον σχεδιασμό της επόμενης αγωνιστικής περιόδου. Τις μεταγραφικές υποθέσεις και όλα όσα – πάντα τέτοια εποχή – έχουν την τιμητική τους.
 Είναι αλήθεια πως η ομάδα του Πέδρο Μαρτίνς έχει ήδη κάνει μπόλικα βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Στην πραγματικότητα έχει σχηματίσει το πλάνο της καιρό τώρα αναφορικά με το ρόστερ που επιθυμεί για την επόμενη αγωνιστική εκδοχή και φυσικά έχει ήδη υλοποιήσει ένα πρώτο κομμάτι. Λογικά όμως ώς τις 15 Ιούνη και το πρώτο ραντεβού στον Ρέντη θα υπάρξουν και νεότερα. Σήμερα λοιπόν λογικά θα προκύψει μια επιπλέον ενημέρωση.
Λέγαμε όμως για τα διαρκείας και κατ" επέκταση για τα εισιτήρια της χρονιάς που έφυγε. Μιας σεζόν που σημαδεύτηκε από τις επιταγές της «εξυγίανσης» αλλά και των άδειων κερκίδων. Τώρα πώς γίνεται κάποιοι να διαφημίζουν το περσινό ως «το καλύτερο των τελευταίων ετών» και την ίδια στιγμή να βλέπουν τις έδρες των ομάδων άδειες, αυτή είναι μια άλλη συζήτηση. Ο μέσος όρος ανά ματς ήταν 4.238 και εν πολλοίς τη βελτίωση του αριθμού του την οφείλει στον Ολυμπιακό. Διότι οι Ερυθρόλευκοι ήταν οι μοναδικοί οι οποίοι στο φετινό πρωτάθλημα έριξαν το φράγμα των 200.000 (για την ακρίβεια 210.245), έχοντας μάλιστα ουκ ολίγες αναμετρήσεις στο Καραϊσκάκη που διεξήχθησαν κεκλεισμένων των θυρών. Η μόνη γεμάτη έδρα της Σούπερ Λιγκ. Η πρωταθλήτρια ΑΕΚ, η ομάδα που πήρε τον πρώτο τίτλο της έπειτα από 24 ολόκληρα χρόνια, έμεινε στα 187.000 εισιτήρια και ήταν δεύτερη σε απόλυτους αριθμούς, αλλά τρίτη στους μέσους όρους, μιας και σε αυτούς την προσπέρασε ο ΠΑΟΚ (που με τη σειρά του είχε αρκετά ματς κεκλεισμένων).