Το όνειρό του να στεφθεί νικητής στο Ράλι Ακρόπολις έγινε πραγματικότητα. Ο Μπρούνο Μαγκαλάες, ένας ταλαντούχος οδηγός αγώνων από την Πορτογαλία κατάφερε χθες να κερδίσει έναν δύσκολο αγώνα, με πολύ ανταγωνισμό και πολλές ανατροπές. O 37χρονος οδηγός από τη Λισαβόνα, τρεις φορές πρωταθλητής Πορτογαλίας στο φετινό ERC, λίγο μετά τη νίκη του στον τριήμερο ελληνικό αγώνα, δήλωσε: «Μερικές φορές ένα όνειρο βγαίνει αληθινό. Κερδίσαμε το Ράλι Ακρόπολις και αφιερώνω τη νίκη στους χορηγούς που με εμπιστεύονται και στην ομάδα μου».
Ο Πορτογάλος με Skoda Fabia R5 εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα των αντιπάλων του, οδήγησε μεθοδικά, και έπειτα από ένα δύσκολο τριήμερο – που θύμιζε Ράλι Ακρόπολις παλαιών εποχών – ανέβασε το καλοστημένο αγωνιστικό του στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Νόρμπερτ Χέρζιγκ επίσης με Skoda Fabia R5, που ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στο ERC. «Απίστευτο αποτέλεσμα για εμάς. Πριν από την εκκίνηση δεν πίστευα ότι θα τερματίσουμε σε αυτήν τη θέση» τόνισε ο ούγγρος οδηγός. Την τριάδα στο βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ένα ακόμη Skoda Fabia R5, με οδηγό τον πολωνό Χούμπερτ Πτάζεκ.
Μπορεί να μην προσμετράται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και να μη φιλοξενεί την αφρόκρεμα των καλύτερων οδηγών από όλο τον κόσμο, όμως το Ράλι Ακρόπολις έδωσε και φέτος το στίγμα του μέσα από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, κερδίζοντας τις εντυπώσεις των θεατών που απόλαυσαν τα πληρώματα – ελληνικά και ξένα – σε κάτι που πάντα ξεχώριζε και συνεχίζει να ξεχωρίζει ο συγκεκριμένος αγώνας: τις δύσκολες χωμάτινες ειδικές διαδρομές που δοκιμάζουν τις αντοχές αγωνιστικών αυτοκινήτων και πληρωμάτων. Εβδομος τερμάτισε ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης, ενώ τους βαθμούς της νίκης του τρίτου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος (εκτός από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ο αγώνας προσμετρούσε και στο ελληνικό) πήραν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας. Η εξοικείωση του Θέμη Χαλκιά και του Λεωνίδα Μαχαίρα με το Skoda Fabia R5 τους επέτρεψε να κρατούν σταθερό και συνεχώς αυξανόμενο τον ρυθμό τους σε όλες σχεδόν τις ειδικές διαδρομές τον αγώνα, κάτι που τους εξασφάλισε την πρωτοπορία και στον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος.
Συμμετοχή της Περιφέρειας
Το σήμα της εκκίνησης του Ράλι Ακρόπολις δόθηκε το πρωί της περασμένης Παρασκευής από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Στο επίκεντρο του αγώνα ήταν η Στερεά Ελλάδα, εκεί όπου τα πληρώματα έτρεξαν σε 12 χωμάτινες ειδικές διαδρομές – τρία σκέλη συνολικού μήκους 237,74 χιλιομέτρων. Ο αγώνας στηρίχθηκε και φέτος, εκτός από τον βασικό χορηγό, την ΕΚΟ, η οποία αδιαμφισβήτητα έδωσε το φιλί της ζωής σε έναν αγώνα που για να διοργανωθεί απαιτούνταν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας που μαζί με την ΟΜΑΕ κατάφεραν να καλύψουν τις οργανωτικές ανάγκες του αγώνα. Μιλώντας για τη συμμετοχή της Περιφέρειας στον μεγάλο αγώνα του μηχανοκίνητου σπορ, ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης αναφέρθηκε στην ικανοποίηση όλων των πολιτών της Στερεάς Ελλάδας για το γεγονός ότι η προσπάθεια να επιστρέψει και να μείνει το Ράλι Ακρόπολις στέφθηκε με επιτυχία. «Η επιστροφή και η παραμονή ενός τέτοιου θεσμού στη Στερεά Ελλάδα ήταν για εμάς ένα στοίχημα που το κερδίσαμε. Συμπληρώσαμε ένα κομμάτι που έλειπε από την παγκόσμια προβολή του τόπου μας» συμπλήρωσε ο Κώστας Μπακογιάννης.

Το ράλι χρόνια δεν κοιτά!
Ξεχωριστή νότα στον αγώνα έδωσαν τα κλασικά-ιστορικά αυτοκίνητα, όπου ο μεγάλος χωμάτινος αγώνας προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα των Ιστορικών Αυτοκινήτων. Εδώ, δίχως ιδιαίτερο ανταγωνισμό, κυριάρχησαν οι Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με ένα Volvo 142 που διανύει το 45ο έτος της ηλικίας του!