Ο Γιάννης και η Μαρία δυο μικροί φτωχοδιάβολοι, φτάνουν στην Αθήνα αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο. Σύντομα συγκρούονται μετωπικά με τον εφιάλτη της απομόνωσης, της ανεργίας και της απλήρωτης εργασίας… Η Μαρία μεταναστεύει στη Γερμανία και ο Γιάννης γίνεται μάρτυρας της παγερής αδιαφορίας των κάθε λογής «φιλάνθρωπων».

Αυτή είναι η ιστορία του νέου τραγουδιού από τους Magic de spell (Θοδωρής Βλαχάκης, drums Γιώργος Αρχοντάκης, bass, Δημήτρης Μποτής, keyboards, Βαγγέλης Θεοδωράκης, guitars, Γιώργος Λαγγουρέτος, vocals ) που κλείνει με τον «θείο Νώντα » ΜήτS.O.S. Πουλικάκος συμπληρώνει την παροιμία, επιβεβαιώνοντας σαρκαστικά το διαχρονικό της νόημα.

Οι Magic de Spell δανείζονται την γλυκόπικρη παροιμία «Τι ’χες Γιάννη, τι ’χα πάντα» και δημιουργούν τον δικό τους «Γιάννη…». Βασίζονται στο γνώριμο ήχο τους, αλλά έχοντας περάσει μέσα από συμπληγάδες δεκαετιών, προχωρούν και πέρα απ’ αυτόν. Σκληροί, επιθετικοί, με αυξημένη δόση black humor, σατυρίζουν τη ζωή μέσα από τα πρόσωπα των «ηρώων» του τραγουδιού τους. Το «Γιάννη…» στην περιπετειώδη πορεία του σ’ αφιλόξενη χώρα, συνοδεύει ένα «μαύρο» videoclip, που υπογράφει ο σκηνοθέτης Νίκος Σούλης (ο ίδιος είχε σκηνοθετήσει και τα «Τέρμα το διάλειμμα» και «Εμένα οι φίλοι μου»).

 Στην οθόνη, οι πρωταγωνιστές είναι δυο φουσκωτές κούκλες sex . Προβάλλοντας έτσι ανάγλυφα τον τρόπο που οι σύγχρονες κοινωνίες αντιμετωπίζουν τον κάθε Γιάννη και την κάθε Μαρία, ανεξαρτήτως καταγωγής και χρώματος. Δυνατή στιγμή, η φορτισμένη σημειολογικά εμφάνιση του Δημήτρη Πουλικάκου με την καπαρντίνα που φορούσε στο εξώφυλλο του δίσκου «Μεταφοραί Εκδρομαί ο Μήτσος» του 1976. Στο clip εμφανίζονται κάνοντας το ντεμπούτο τους σαν ηθοποιοί 😉 γνωστές περσόνες της ελληνόφωνης ροκ σκηνής. Οδυσσέας Γαλανάκης (Απροσάρμοστοι), Γρηγόρης Κλιούμης (Υπόγεια Ρεύματα), Δημήτρης Μητσοτάκης (Ενδελέχεια), Μίμης Καλαντζής (Τσοπάνα Rave), η Θέκλα Τσελεπή, ο φωτογράφος Ηλίας Μωραΐτης και ένας φίλος από τα live των Magic, ο Δημήτρης Μιχαηλίδης.

Όλοι τους, μαζί με τους Magic de Spell και τις φουσκωτές κούκλες τους, αποκαλύπτουν τη δεύτερη πτυχή του τραγουδιού «Γιάννη…». Την ηρωική πορεία στο χρόνο και τις δοκιμασίες, ολόκληρης της ελληνικής ροκ σκηνής