Ο γάμος του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ μάς αναστάτωσε για διαφορετικούς λόγους. Στις ονειροπόλες του βασιλείου των ψευδαισθήσεων προκάλεσε κύματα πόθου για τις προσωπικές μελλοντικές γαμήλιες τελετές τους με κιτς παραλλαγές. Στους παρατηρητές της σύγχρονης πραγματικότητας χτύπησε περισσότερο το υπέροχα μοντέρνων συνδυασμών καπέλο της βασίλισσας. Οι γυναίκες σχεδιάστριες με τις δημιουργίες των οποίων επέλεξαν να εμφανιστούν οι καλεσμένες διασημότητες είχαν μικρότερη σημασία.
Ο συμβολισμός δεν σταμάτησε με τη νέα δούκισσα του Σάσεξ και το νυφικό της φόρεμα . Ηταν φτιαγμένο για μία γυναίκα και όχι για μία πριγκίπισσα. Η βρετανίδα  σχεδιάστριά του, Κλερ Γουέιτ Κέλερ δούλεψε με το ατελιέ του παριζιάνικου οίκου Givenchy  – τον οποίο διευθύνει – και τροποποίησε τους κώδικες του ηγεμονικού νυφικού. Ετσι ώστε να ζωντανεύουν αμυδρά οι θηλυκές φόρμες του σώματος και να διαγράφεται το πάνω μέρος του μέσα από το βαρύ μεταξωτό ύφασμα.
 Υπήρχαν όλα τα είδη των δηλώσεων μόδας που γίνονται από την οικογένεια και τους καλεσμένους σε αυτό το γάμο που έδωσε τροφή και έμπνευση στο σύστημα της βιομηχανίας σύγχρονων γαμήλιων τελετών. Πράγματι, οι γυναίκες σχεδιάστριες, ιδιαίτερα οι βρετανικής καταγωγής εμφανίστηκαν σε πολλές δημιουργίες. Η Κάθριν δούκισσα του Κέιμπριτζ βασίστηκε στο ξεχωριστό ταλέντο και τη θεατρικότητα της Αγγλίδας Σάρα Μπάρτον, σχεδιάστριας  του οίκου Alexander McQueen. Η Αμάλ Κλούνι και η Οπρα Γουίνφρι φορούσαν Stella McCartney, η οποία είναι γνωστή τόσο για τις δηλώσεις της υπέρ του νέου κύματος φεμινισμού όσο και για την ανησυχία της σε περιβαλλοντικά θέματα ακολουθώντας τις αρχές της  βιωσιμότητας. Η Πριγιάνκα Τσόπρα εμφανίστηκε με ταγιέρ εφαρμοστών λεπτομερειών Vivienne Westwood και η Βικτόρια Μπέκαμ με τη δική της αυστηρού μπλε χρώματος κομψή επιλογή.
Ας δούμε λοιπόν αυτό που σε τέτοιες στιγμές προσφέρει με αφθονία και ακρίβεια ο επαγγελματισμός των τηλεοπτικών μεταδόσεων. Η αργή, συνεχής λήψη πάνω στις φιγούρες των πρωταγωνιστών της τελετής του βασιλικού γάμου (μέλη της βασιλικής οικογένειας, λοιποί συγγενείς, αλλά και ο περίγυρος εξ Αμερικής της νύφης) υπογράμμισε την ειδοποιό διαφορά στα σώματά τους: το ωθούμενο προς τα πίσω πάνω μέρος του σώματος  δηλώνει αριστοκρατική  ανωτερότητα. Ενώ ο ίσιος κορμός  τολμά να υπογραμμίσει την «αποφασιστική» χειραφέτηση. Στην πρώτη περίπτωση οι ένοικοι του κάστρου του Ουίνδσορ με τις αμετάβλητες γραμμές των ταγιέρ και τις χαριτωμένες  περιελίξεις των διακοσμητικών καπέλων τους εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν την παραδοσιακή προσήλωση σε μία σεμνή ομορφιά. Στη δεύτερη ομάδα των «παρείσακτων» επισκεπτών ξεχώρισε η αναστατωμένη περιέργειά τους να  προσφέρουν νέους συμβολισμούς συνύπαρξης των δύο κόσμων με τις ενδυματολογικές επιλογές τους. Οι οποίες αναφέρονταν σε ζητήματα που καταγράφει η μόδα και τα οποία δεν υιοθετεί προς συζήτηση του πρωινού της κανένας ένοικος βασιλικών διαμερισμάτων.