Τον Μάιο του 2015 ακολούθησε άλλο μπερδεμένο αίτημα. Εχοντας χρηματοδοτήσει ήδη με 2 εκατομμύρια δολάρια την παραγωγή του Finding Neverland στο Μπρόντγουεϊ, ο Γουάινστιν απαίτησε να του επιστραφεί η επένδυση. Η συμφωνία με τον θεατρικό σύλλογο του Χάρβαρντ επέτρεπε κάτι τέτοιο αν ένας τρίτος συμβαλλόμενος πειθόταν να δωρίσει 600.000 δολάρια. Ετσι ο παραγωγός έφτασε στο γκαλά του amfAR στις Κάννες προσφέροντας μια «εμπειρία του Χόλιγουντ». Δηλαδή είσοδο στη νύχτα των Οσκαρ με συνοδεία στο φωτογραφικό στιγμιότυπο τον ηθοποιό Μπράντλεϊ Κούπερ, καθώς και δύο ιδιωτικές φωτογραφίσεις με τον φημισμένο φωτογράφο της μόδας Μάριο Τεστίνο. Η δημοπρασία απέδωσε 910.000 δολάρια. Αφαιρώντας τα 600.000 δολάρια προς το θέατρο του Χάρβαρντ η amfAR έμενε με 310.000 δολάρια. Οι συννενοήσεις μεταξύ παραγωγού και amfAR κατέληξαν ως εξής: για να μη χαθεί χρόνος από τους όρους του συμβολαίου με το θέατρο (προβλεπόταν πως αν τα 600.000 δολάρια δεν έμπαιναν αμέσως, τότε τα 2 εκατομμύρια του Γουάινστιν θα θεωρούνταν δωρεά – χορηγία και δεν θα μπορούσε να τα απαιτήσει), εκείνος πρότεινε να δώσει τα 600.000 δολάρια στο amfAR. Με αυτόν τον τρόπο  η οργάνωση θα κατέθετε το ποσό – ως τρίτος – στο ταμείο του θεατρικού συλλόγου του Χάρβαρντ. Πράγματι οι τραπεζικές συναλλαγές έγιναν με αυτή τη σειρά και ο Γουάινστιν διεκδίκησε την επιστροφή των χρημάτων της παραγωγής. Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της amfAR, αμερικανός σχεδιαστής Κένεθ Κόουλ, προσπάθησε να δικαιολογηθεί στο περιοδικό «Vanity Fair» που δημοσιοποίησε το νέο σκάνδαλο: «Ο Χάρβεϊ είναι ένα τέρας. Οπως φέρεται στις γυναίκες, εξίσου άσχημα συμπεριφέρεται όταν κάνει μπίζνες. Προσπαθεί να αποκτήσει περισσότερα από αυτά που του αναλογούν».