Σύμφωνα με πολλές διατροφολογικές έρευνες, τα σνακ είναι οι κύριοι ένοχοι για εκείνα τα 2-3 έξτρα κιλά που παίρνουμε κάθε χρόνο. Τα μπισκότα, τα κέικ και τα τσιμπολογήματα εν ώρα εργασίας ευθύνονται για την αύξηση του βάρους των γυναικών κατά 3,17 κιλά και των ανδρών κατά 2,26 σε ετήσια βάση.

Τα σνακ που καταγράφονται ως τα πιο παχυντικά και ανθυγιεινά είναι τα μπισκότα, οι σοκολάτες, τα τσιπς και τα κέικ, ενώ όσοι εργάζονται σε γραφεία έχουν περισσότερες πιθανότητες να υποκύψουν στον πειρασμό, με το 35% αυτών να τρώει από κεράσματα συναδέλφων.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε προτάσεις για γευστικά και ελαφριά σνακ που μπορείτε να καταναλώσετε στο γραφείο χωρίς τύψεις.

1. Μπάρες δημητριακών


Μανία για γλυκό; Αντί να καταφύγετε σε παχυντικά σνακ δοκιμάστε 1 μπάρα δημητριακών. Μπορείτε να τις βρείτε στο εμπόριο σε διάφορες γεύσεις και δεν θα σας φορτώσουν με περισσότερες από 100 θερμίδες! 

2. Τονοσαλάτα 

Αν δεν έχετε το χρόνο να την ετοιμάσετε, μπορείτε να βρεις στο εμπόριο έτοιμες σαλάτες με τόνο, που είναι μάλιστα και μια πολύ γευστική επιλογή! 100γρ στραγγισμένου προϊόντος θα σας δώσουν περίπου 200 kcal, ή και λιγότερες – ανάλογα με το προϊόν. Γι" αυτό κοιτάξετε τα διατροφικά στοιχεία πριν αποφασίσετε!

3. Cream Crackers

Κάθε cream crackers έχει περίπου 50 θερμίδες. Μπορείτε λοιπόν να καταναλώσεις 4 cream crackers σκέτα ή 3 και να αφήσετε τις υπόλοιπες 50 θερμίδες για μια λεπτή φέτα κίτρινο τυρί χαμηλό λιπαρών που θα συνοδέψει τα crackers! Απλό και νόστιμο!

4. Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο

Δεν το συνηθίζουμε πολύ στην Ελλάδα, αλλά το φυστικοβούτυρο είναι μια πολύ γευστική ιδέα για ένα υγιεινό σνακ! Φτιάξτε λοιπόν ένα σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως (περίπου 70 kcal η μία) και 2 κουταλιές του γλυκού φυστικοβούτυρο (περίπου 63 kcal). Ετοιμο για το γραφείο!

5. Κουλούρι Θεσσαλονίκης

Νόστιμο, χορταστικό, φθηνό και το βρίσκεις οπουδήποτε. Δεν θα σας φορτώσει με πάνω από 180 θερμίδες!

6. Γιαούρτι με φρούτα ή μέλι

Θα σας χορτάσει και θα σας δώσει το ασβέστιο που χρειάζεστε Σε συνδυασμό με μερικά κομμάτια φρούτων ή λίγο μέλι, θα σας γεμίσει και με ενέργεια, ενώ θα σας δώσει περίπου 180 με 200 θερμίδες. 

7. Σάντουιτς με σολωμό ή γαλοπούλα

Δύο φέτες ψωμί (ολικής αλέσεως), μια φέτα γαλοπούλας χαμηλών λιπαρών ή 60 γρ καπνιστού σολωμού, μαζί με μια κουταλιά της σούπας cottage cheese είναι ένα πολύ νόστιμο σνακ που θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες, ενώ θα σας δώσει μόνο από 180 μέχρι 250 θερμίδες.