Αν ανοίξει κάποιος τις αποσκευές της, μπορεί να πιστέψει ότι το περιεχόμενο είναι και η… προίκα της: φωτογραφίες, ανθρωπόμορφες πορσελάνες, κεντήματα, έργα ζωγραφικής. Αν τα προσέξει όμως και παρατηρήσει τις λεπτομέρειές τους, θα διαπιστώσει πως πίσω από το αθώο αυτό εκ πρώτης όψεως υλικό η Ιρα Βαλντρόν – η εικαστικός από την Αγία Πετρούπολη που παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη δουλειά της – αξιοποιώντας το υπόγειο χιούμορ της βάζει στο τραπέζι ζητήματα κοινωνικά, πολιτικά, θρησκευτικά και σεξουαλικά. Εμπνευση για τη δουλειά της αποτελούν ο Αλμπέρ Καμί και ο Τζακ Κέρουακ, ο Φιόντορ Ντοστογέφσκι και η Σιμόν ντε Μποβουάρ, αλλά και οι εικαστικές δημιουργίες του Αδόλφου Χίτλερ, τις οποίες η ρωσίδα εικαστικός έχει πειράξει για να σχολιάσει την πολιτική ηθική και τις κοινωνικές αδικίες και βιαιοπραγίες. Η έκθεση που επιμελείται η διευθύντρια του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Μαρία Τσαντσάνογλου και συντονίζει – συνεπιμελείται η Ειρήνη Παπακωνσταντίνου, επίσης από το δυναμικό του ΚΜΣΤ, έχει τον τίτλο «Interstices / Διάκενα» και φιλοξενείται  στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης – Αποθήκη Β1, 8 Μαΐου έως τις 24 Ιουνίου.