Το σοκαριστικό ατύχημα του μηχανικού της Ferrari στο προχθεσινό Γκραν Πρι του Μπαχρέιν έφερε και πάλι στην επικαιρότητα την ασφάλεια των ανθρώπων που υποστηρίζουν στα πιτ στοπ την αλλαγή των ελαστικών. Η παράσυρση του μηχανικού από τον Κίμι Ραϊκόνεν – που τον έστειλε στο νοσοκομείο με σοβαρό κάταγμα κνήμης και περόνης – προβλημάτισε τόσο τους διοργανωτές όσο και τις ομάδες, που πρέπει να δώσουν εξηγήσεις σε κάτι που ήδη είναι γνωστό: ότι η συνεχής προσπάθεια μείωσης του χρόνου αλλαγής των ελαστικών είναι φυσικό και επόμενο να αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο εμπλοκής των μηχανικών σε τέτοιου είδους ατυχήματα. Χρειάζεται ταχύτητα, ακρίβεια και συντονισμό δεκάδων ανθρώπων με εχθρό τα κλάσματα δευτερολέπτου. Το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει ακριβά. Να σημειωθεί ότι, πλέον, ο χρόνος αλλαγής των ελαστικών στα μονοθέσια έχει μειωθεί δραματικά και πλέον δεν ξεπερνάει τα 2 δευτερόλεπτα!
Ο Κίμι Ραϊκόνεν δήλωσε ότι πάτησε κατά λάθος τον μηχανικό και έπραξε αυτό που ορίζουν οι κανονισμοί. «Ξεκίνησα όταν άναψε το πράσινο φως που σήμανε και την ολοκλήρωση της αλλαγής των ελαστικών» επισήμανε ο δεύτερος οδηγός της Ferrari. Από χθες, ο άτυχος μηχανικός της Ferrari Φραντσέσκο Τσιγκαρίνι βρίσκεται σε στάδιο ανάρρωσης μετά την επιτυχημένη εγχείρηση στην οποία υποβλήθηκε. Για το συγκεκριμένο περιστατικό η Ferrari αναμένεται να πληρώσει πρόστιμο 50.000 ευρώ.
Με νύχια και με δόντια
Oλα αυτά συνέβησαν σε έναν αγώνα όπου ο Φέτελ κέρδισε το πασχαλινό Γκραν Πρι στο Μπαχρέιν, με σύμμαχο τα διαλυμένα ελαστικά του. Αλλωστε, αυτή η νίκη θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο αν ο Φέτελ πραγματοποιούσε ένα πιτ στοπ. Και έτσι έγινε. Η Ferrari – με δική της ευθύνη – κράτησε με νύχια και με δόντια τον Φέτελ μέσα στην πίστα με εχθρό τα λιωμένα ελαστικά, όντας ο μοναδικός τρόπος να κρατήσει πίσω του ο γερμανός πιλότος τα δύο μονοθέσια της Mercedes-Benz και να οδηγήσει τον πρωτοκλασάτο οδηγό της στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ετσι, ο Φέτελ (Ferrari), μετά τη δεύτερη σερί νίκη του, αύξησε τη διαφορά του από τον Λιούις Χάμιλτον στους 17 βαθμούς.