Το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν – που πραγματοποιείται την Κυριακή του Πάσχα – είναι το δεύτερο της χρονιάς, στο οποίο αναμένεται μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για τις ομάδες όσο και για τους θεατές που θέλουν να δουν αν η κυριαρχία της Ferrari – μετά τον θρίαμβο του Σεμπάστιαν Φέτελ στην πίστα της Αυστραλίας πριν από περίπου δύο εβδομάδας – θα συνεχιστεί ή η Mercedes-Benz θα καταφέρει να πάρει κεφάλι και να ξεχωρίσει στο αραβικό εμιράτο. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα γρήγορη πίστα, με μήκος 5,4 χιλιόμετρα, που καταπονεί τα ελαστικά. Τα 20 μονοθέσια καλούνται να γυρίσουν την πίστα 57 φορές και να διανύσουν συνολικά 308,2 χιλιόμετρα. Επίσης, οι οδηγοί έχουν να αντιμετωπίσουν σε κάθε γύρο 23 στροφές, ενώ διαθέτει τέσσερις μεγάλες ευθείες, όπου οι πιλότοι αγγίζουν σε ταχύτητα τα 300 χλμ./ώρα!
Να σημειωθεί ότι το Γκραν Πρι είχε διακοπεί το 2011 για έναν χρόνο λόγω κοινωνικοπολιτικών εντάσεων που υπήρχαν εκείνη την περίοδο στην περιοχή του εμιράτου. Η πίστα, λόγω της άμμου που μεταφέρεται από την έρημο, παρουσιάζει έντονη ολισθηρότητα – κάτι που γνωρίζουν οι οδηγοί. Ο πρώτος αγώνας στο Μπαχρέιν πραγματοποιήθηκε το 2004, σιρκουί που είχε κερδίσει ο Μίχαελ Σουμάχερ.
Στη συγκεκριμένη πίστα η διαχείριση των ελαστικών – και οι κρίσιμες αποφάσεις των μηχανικών κατά τη διάρκεια του αγώνα στον συγκεκριμένο τομέα – έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι η Ferrari παραδοσιακά τα πηγαίνει περίφημα. Κάτι που παραδέχθηκε και ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes-Benz), ο οποίος ανέφερε – μεταξύ άλλων – ότι στις θερμές πίστες η Ferrari έχει ένα σημαντικό προβάδισμα, μπορεί να διαχειρίζεται καλύτερα τις κρίσιμες αλλαγές ελαστικών, ενώ είναι πολύ γρήγορη στις ευθείες (με δεδομένο ότι η πίστα του Μπαχρέιν διαθέτει τέσσερις μεγάλες ευθείες, στις οποίες αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες). Το πρόσφατο πρόβλημα στο λογισμικό της Mercedes-Benz, που παρουσιάστηκε στο προηγούμενο Γκραν Πρι της Αυστραλίας, φαίνεται ότι λύθηκε, όπως ισχυρίζονται οι μηχανικοί. Πρόβλημα που στέρησε, κατά πάσα πιθανότητα, τη νίκη από τον Λιούις Χάμιλτον στην Αυστραλία. Ο αγώνας θα έχει ενδιαφέρον και εκτός πίστας, μιας και η νέα διαχειρίστρια εταιρεία, η Liberty, θα δώσει, κατά τη διάρκεια του τριημέρου, και μια πρώτη γεύση στις ομάδες για τους κινητήρες και το μέλλον της Formula 1 μετά το 2021.