«Θα ήθελα αυτή η μετάβαση να είχε γίνει με πιο ομαλό τρόπο». Είναι η πρώτη αντίδραση στο «Νσυν» της Βίκυς Μαραγκοπούλου ύστερα από την απόφαση της υπουργού Λυδίας Κονιόρδου να την επιλέξει ως νέα διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Η δήλωση, ωστόσο, αφορά και το κλίμα έντασης που δημιουργήθηκε μετά την παύση της Παυλίνας Βερέμη, ένα χρόνο πριν ολοκληρώσει τη θητεία της. Η Βίκυ Μαραγκοπούλου δήλωσε επίσης στο «Νσυν» από τη Βουλγαρία όπου βρισκόταν για να παρακολουθήσει Φεστιβάλ σύγχρονου αμερικανικού χορού: «Εκτιμώ το έργο που είχε γίνει στη Σχολή και καμάρωνα επειδή έχει μια εξαιρετική πορεία από το ξεκίνημά της μέχρι σήμερα. Αυτή τη στιγμή χρειάζεται μεγάλη ψυχραιμία και δουλειά για να αντιμετωπιστούν τα θέματά της. Θα ήθελα να βοηθήσω και να προσφέρω σε ένα χώρο όπου έχω εργαστεί 20 χρόνια και φυσικά χρωστάω πάρα πολλά».
Η αλήθεια είναι πως η Βίκυ Μαραγκοπούλου στα 20 αυτά χρόνια από τη θέση της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας κατάφερε να στρέψει το βλέμμα της διεθνούς κοινότητας του σύγχρονου χορού στην πόλη.
Η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της ΚΣΟΤ με τη διεθνή καταξίωσή της θα επιχειρήσει να δώσει ώθηση στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης. Το  μεγαλύτερό της μέλημα, όπως λέει, είναι «να μη διαταραχθεί η πορεία της Σχολής και κυρίως τα παιδιά. Πρέπει να βρεθώ μέσα στο σχολείο, να συναντηθώ με τους ανθρώπους που βρίσκονται εκεί καθημερινά για να καταλάβω ποιες ανάγκες πρέπει να αντιμετωπιστούν αμέσως».
Πώς θα διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της Σχολής και ποια πιστεύει ότι είναι τα σημεία εκείνα που προκάλεσαν τη δυσλειτουργία της; «Δεν μπορώ να μιλήσω αν δεν διαπιστώσω μόνη μου τι ακριβώς συμβαίνει. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι να καταφέρω η ΚΣΟΤ να συνεχίσει να λειτουργεί όπως πρέπει για το καλό όλων». Η ανάληψη των νέων καθηκόντων της Μαραγκοπούλου είναι επιφορτισμένη και με μια επικείμενη αλλαγή. Οπως δήλωνε προχθές στο «Νσυν»  η πρόεδρος του νυν Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΣΟΤ Ευγενία Καντόλα, υπάρχει ένα σχέδιο επί χάρτου σύμφωνα με το οποίο σχεδιάζεται να αφαιρεθούν οι διοικητικές και οικονομικές αρμοδιότητες  από τον καλλιτεχνικό διευθυντή. Κατά  την άποψη της Μαραγκοπούλου, οι οικονομικές δραστηριότητες της Σχολής δεν θα πρέπει να είναι συνδεδεμένες με την καλλιτεχνική διεύθυνση. «Ας υπάρχουν ειδικές υπηρεσίες αρμόδιες για να αντιμετωπίζουν τα οικονομικά θέματα. Το άτομο που θα ασχολείται θα έχει τα προσόντα εκείνα για να κάνει τη διεκπεραίωση των οικονομικών ζητημάτων. Στα διοικητικά θέματα απαιτείται συνεργασία με τον καλλιτεχνικό διευθυντή. Είναι επιβεβλημένη η σύμπνοια διοίκησης και καλλιτεχνικού διευθυντή για να μπορέσει να προκύψει σοβαρό και ουσιαστικό έργο. Αυτά που ονειρεύεται ένας διευθυντής να δημιουργήσει, αν δεν έχει την απόλυτη συνεργασία με τη διοίκηση, δεν μπορεί να τα υλοποιήσει».