27 Μαρτίου 1957
ΜΙΑ ΓΑΛΛΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Εις το Παρίσι, ένας διάσημος καθηγητής της Νομικής Σχολής, ο οποίος είχε διατελέσει και υπουργός της Παιδείας εις Κυβέρνησιν του στρατηγού Ντεγκώλ, ο κ. Καπιτάν, εδήλωσεν ότι θα διακόψη τας παραδόσεις του εις το Πανεπιστήμιον, εις ένδειξιν διαμαρτυρίας διά τας συνθήκας υπό τας οποίας ηυτοκτόνησεν εις τας φυλακάς του Αλγερίου ένας Μουσουλμάνος δικηγόρος, που είχε συλληφθή από τας Γαλλικάς αρχάς ως συνεργαζόμενος με Αλγερίνους επαναστάτας. Οι φίλοι της Γαλλίας, που έχουν συνηθίσει να την βλέπουν πρωταγωνιστούσαν εις όλους τους αγώνας υπέρ της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας και του Ανθρωπισμού, επληροφορήθησαν μετά συγκινήσεως αυτήν την γενναίαν πράξιν. Και εύχονται να γίνη το σύνθημα της επιστροφής της Γαλλίας εις τον λαμπρόν δρόμον που της έχει χαράξει η ένδοξος ιστορία της.

28 Μαρτίου 1957
Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ
Γερμανία. Η νέα που είναι ασυντρόφευτη ρίχνει ένα κέρμα στην «αυτόματη μηχανή του έρωτος και τη φιλίας» και αμέσως πετάγεται ένα μπιλιέτο, που γράφει το όνομα ενός ανδρός και την ημέρα και ώρα συναντήσεως για χορό, εκδρομή, περίπατο, θεάτρο κ.λπ. με σκοπό την γνωριμία και ύστερα, εφ’ όσον υπάρξη ταύτισις χαρακτήρων, το γάμο. Η εφεύρεσις έρχεται να δώση μια «λύσι» εις το πρόβλημα της ερωτικής ή και συζυγικής εξοικονομήσεως των γυναικών που πλεονάζουν έναντι του ανδρικού πληθυσμού, λέγει ο εφευρέτης. Οι αντίπαλοί του όμως λέγουν ότι πρόκειται για «αυτόματη μηχανή αγοραπωλησίας γυναικών».

28 Μαρτίου 1957
ΠΟΙΟΙ ΕΛΑΒΟΝ ΤΑ ΟΣΚΑΡ
Απενεμήθησαν χθες τα βραβεία Οσκαρ διά το 1957. Ως καλυτέρα έγχρωμος ταινία εκρίθη ο «Γύρος του κόσμου εις 80 ημέρες» και «άσπρη-μαύρη» η ταινία «Κάποιος μ’ αγαπά εκεί ψηλά». Η ταινία «Λα Στράντα» κατέκτησε τον τίτλον της καλύτερης ξένης ταινίας. Ο Γιουλ Μπρύννερ έλαβε το πρώτον βραβείον διά τον ρόλον του εις την ταινίαν ο «Βασιλεύς κι εγώ» και η Ινγκριντ Μπέργκμαν διά την δημιουργίαν της εις την «Αναστασία». Η Ντόροθυ Μαλόουν και ο Αντονυ Κουήν κατέκτησαν τα Οσκαρ διά δευτερεύοντας ρόλους και ο Τζώρτζ Στήβενς το βραβείον σκηνοθεσίας.

1 Απριλίου 1957
«Καλυψώ» εναντίον ροκ-εν-ρολ
Το ροκ-εν-ρολ χάνει διαρκώς έδαφος μπροστά στην εισβολή των λαϊκών τραγουδιών και ρυθμών της Τρίνινταντ. Η πρώτη απόπειρα να λανσαρισθή το «Καλυψώ» ήταν το περίφημο τραγουδάκι «Ρούμι και Κόκα – Κόλα» του 1945. Τώρα η εισβολή του έχει επί κεφαλής τον Χένρυ Μπελαφόντε. Στην Τρίνινταντ, τα τραγούδια αυτοσχεδιάζονται από ερασιτέχνες στα ταβερνάκια. Υπάρχουν και επαγγελματίες, που για ένα ποτηράκι ρούμι σάς σκαρώνουν στη στιγμή ένα τραγουδάκι με ό,τι θέμα θέλετε. Οι διασημότεροι «συνθέτες» στην Τρίνινταντ είναι ο «Σκύλος που γαυγίζει», ο «Αττίλας» και ο «Λόρδος Δήμιος». Σήμερα πάταγο κάνει ένα τραγουδάκι του Κάουντ Σπουν (όπερ μεθερμηνευόμενον εστί του Κόντε Κουταλάκια) με τον τίτλο «Ο άτακτος μικρός ψύλλος».