«Το ΣΔΟΕ θα έχει πολλή δουλειά έπειτα από όσα δήλωσε ο επικεφαλής της TaxiBeat» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, καταγγέλλοντας ότι οι εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί φοροδιαφεύγουν με τις «ευλογίες» της αντιπολίτευσης. Κατά τον ίδιο, με τη θέσπιση του νέου πλαισίου λειτουργίας μπαίνει τάξη σε εταιρείες τύπου TaxiBeat.
Ειδικότερα, υποστήριξε ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις προσπαθούσαν να πουλήσουν ρουσφέτια σε συγκεκριμένες ομάδες επαγγελματιών και για αυτό είχαν δημιουργήσει ένα χάος από «γκρίζες ζώνες» στη νομοθεσία των εταιρειών τύπου Beat, προκειμένου έτσι να πλουτίζουν κάποιοι εις βάρος του ελληνικού λαού. «Στόχος μας είναι να σταματήσουν οι γκρίζες ζώνες του παλαιοκομματισμού και η αποδόμηση ορισμένων κλάδων που γίνεται για να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένα μικροπολιτικά συμφέροντα» ανέφερε ο Σπίρτζης, διαβεβαιώνοντας πως δεν θα κάνει πίσω στο θέμα των εταιρειών διαμεσολάβησης παρά τις πιέσεις που δέχεται. Παράλληλα κατηγόρησε τη ΝΔ πως είχε αφήσει ανεξέλεγκτες τις εταιρείες τύπου Taxibeat και Uber να φοροδιαφεύγουν.
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΝΔ. Η θέση αυτή προκάλεσε την έκρηξη της αντιπολίτευσης που κατήγγειλε τον υπουργό Μεταφορών ότι προτρέπει σε «διωγμό» τις νέες επιχειρήσεις και τις επενδύσεις από την Ελλάδα. Ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ Κώστας Αχ. Καραμανλής ανέφερε ότι το νομοσχέδιο διώχνει τις νεοφυείς επιχειρήσεις από την Ελλάδα, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο είναι επαρκέστατο για να αντιμετωπίσει φαινόμενα όπως η Uber. Ακόμη επιτέθηκε στον Σπίτρζη λέγοντας πως προωθεί ρυθμίσεις για να εξυπηρετήσει συμφέροντα συγκεκριμένου κλάδου επιχειρηματιών και συγκεκριμένου συνδικαλιστή, «φωτογραφίζοντας» τον Θύμιο Λυμπεροπούλο. «Μοναδικός στόχος της κυβέρνησης είναι να χτυπήσει την TaxiBeat και την Uber. Και αυτό το πρόβλημα το αντιμετωπίζει με προχειρότητα και με ταξική αντίληψη» σχολίασε. Επιπροσθέτως χαρακτήρισε κοινωνικά άδικο κι ανεφάρμοστο το μέτρο των αναλογικών προστίμων του ΚΟΚ.
«ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΜΜΟΝΗ». Ο εισηγητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννης Μανιάτης, καταλόγισε ιδεολογική εμμονή της κυβέρνησης απέναντι στην TaxiBeat και πρόσθεσε πως το υπουργείο Μεταφορών προσπαθεί να μετατραπεί σε ΣΔΟΕ. Ακόμη κατήγγειλε – κάνοντας λόγο για «ντροπή» – τη ρύθμιση που προβλέπει αμοιβή για τον πρόεδρο του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας, όπου πρόεδρος έχει τοποθετηθεί η πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ Μαρίνα Χρυσοβελώνη. Ο υπουργός Μεταφορών πέρασε στην αντεπίθεση, υποστηρίζοντας πως «το παλαιοκομματικό σύστημα δεν έλεγξε την έδρα αυτών των εταιρειών, δεν έλεγξε πού φορολογούνται αυτές οι εταιρείες, τι αποδείξεις εκδίδουν», ενώ κατέληξε λέγοντας πως «το «ελληνικό θαύμα», όπως αποκαλούν οι νεοφιλελεύθεροι αυτές τις εταιρείες, δεν πληρώνει ούτε ένα ευρώ ως φόρο στην Ελλάδα».