Ο Πρωθυπουργός on camera – και με τον Θεοδωράκη στο πλευρό του – ενημέρωσε το φιλοθέαμον κοινό πως είναι αποφασισμένος να ενσαρκώσει τον ρόλο του αγγέλου της κάθαρσης του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η αντιπολίτευση, πάλι, αναρωτιέται γιατί δεν το έχει κάνει τρία χρόνια τώρα. Και από τη Δευτέρα εκδίδει καταγγελτικές ανακοινώσεις. Οπως, για παράδειγμα, η χθεσινή της ΝΔ, σύμφωνα με την οποία «ο κ. Τσίπρας και ο κ. Καμμένος εδώ και τρία χρόνια χτίζουν ένα νέο καθεστώς διαπλοκής. Χρησιμοποιούν επιχειρηματίες άλλοτε για να ελέγξουν το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, κι άλλοτε για να ισοφαρίσουν τους τραγικούς χειρισμούς τους στο θέμα των Σκοπίων». Ωραία. Πέρα από τις διαπιστώσεις, τι σκοπεύουν να κάνουν; Η μια εκδοχή είναι πως νεοδημοκράτες βουλευτές θα καταθέσουν ερώτηση περί του θέματος στον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Η άλλη είναι πως θα διαλαλούν προς κάθε πλευρά ότι «θα μπουν παντού και για όλους κανόνες». Αρα και στο ποδόσφαιρο. Στην πρώτη περίπτωση πιθανότατα θα προκαλέσουν μια ακόμη κοινοβουλευτική περφόρμανς Τσίπρα. Στη δεύτερη δύσκολα αντιλαμβάνεται κανείς ποιο θα είναι πρακτικά το άμεσο αποτέλεσμα.

Διαχωρισμός
Με άλλα λόγια, οι γαλάζιοι μοιάζουν να ανησυχούν για την επιρροή Σαββίδη στο κατεξοχήν εκλογικό τους προπύργιο. Οι περισσότεροι, άλλωστε, από όσους πολιτεύονται εκεί δεν την αμφισβητούν. «Εχει αγοράσει μια σειρά από εμβληματικές επιχειρήσεις και εκμεταλλεύεται τη συμβολική τους δύναμη» λέει στέλεχος της Θεσσαλονίκης. Μόνο που στην περίπτωση του ΠΑΟΚ δεν μιλάμε απλά για ένα σύμβολο, μιλάμε για μια ταυτότητα. Είναι νωπή ακόμη η κόντρα της Πειραιώς με τον Σαββίδη έπειτα από εκείνη τη συνέντευξη, όπου αποφαινόταν πως «κάποιοι προβλέπουν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι ο μελλοντικός πρωθυπουργός της Ελλάδας, παρόλο που δεν θα γίνει ποτέ του», με αφορμή τη στάση του κόμματος στην τροπολογία για τη ΣΕΚΑΠ. Τότε είχε επιστρατευθεί ο Θοδωρής Ζαγοράκης, νυν ευρωβουλευτής και διαχρονικά αγαπημένος της ασπρόμαυρης κερκίδας, για να αποκαταστήσει τις σχέσεις τους με τους οργανωμένους οπαδούς. Σήμερα επιμένουν, «πολλοί φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι ψηφοφόροι μας. Στην Κεντρική Μακεδονία έχουμε δύναμη». Στην πραγματικότητα, επομένως, η στρατηγική τους συνοψίζεται στο «διαχωρίζουμε τον Ιβάν από τους παοκτσήδες». Οι παοκτσήδες το ξέρουν;