Γιατί δεν έχουμε αρκετούς ποδηλατόδρομους;

Η απάντηση είναι μόλις 9 λέξεις: Διότι η Πολιτεία και οι αρχές δεν τους θέλουν.
Αλλά ας το εξειδικεύσουμε λίγο.

Αν ήθελαν ποδηλατόδρομους (προκειμένου να βελτιωθεί το περιβάλλον και οι ποιότητα ζωής των κατοίκων) τότε θα είχαμε εντατική προσπάθεια να κατασκευαστούν παντού. Βλέπετε όμως κάτι τέτοιο;

Αν ήθελαν ποδηλατόδρομους τότε όλες οι υπάρχουσες μελέτες θα έμπαιναν Α Μ Ε Σ Α – το τονίζω – σε διαδικασία υλοποίησης. Αυτό όμως δεν συμβαίνει…

Αν ήθελαν ποδηλατόδρομους ο Δήμος Αθηναίων δεν θα είχε μόλις έναν ποδηλατόδρομο (που κι αυτός δεν είναι δικό του έργο) 2-3 χιλιομέτρων. Θα είχε επιδιώξει και θα είχε κατασκευάσει ποδηλατόδρομους όπου είναι εφικτό. Αλλά κι αυτό δεν συμβαίνει…

Αν ήθελαν ποδηλατόδρομους οι ήδη υπάρχοντες δεν θα αντιμετωπίζονταν ως κάτι που απευθύνεται σε ανθρώπους τρίτης ή τέταρτης κατηγορίας; Γιατί να φτιάξεις έναν ποδηλατόδρομο (τον Γκάζι-Φάληρο ας πούμε) και να μην έχεις φροντίσει από την αρχή να διαθέτει όλες τις απαραίτητες διαβάσεις-φανάρια στα σημεία διασταύρωσης με λεωφόρους; Γιατί δεν τους ελέγχεις για παράνομη στάθμευση; Έχετε δει γερανό να σηκώνει αυτοκίνητο από ποδηλατόδρομο;

Το έχουμε ξαναπεί και θα τα ξαναπούμε. Οι πόλεις σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ακόμη και στις ΗΠΑ που θεωρούνται «βασίλειο του αυτοκινήτου», προχωρούν με το ποδήλατο!

Οι «ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ» πεταλάρουν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης