Το Σπα είναι για τα ελαστικά μια από τις πιο απαιτητικές πίστες που επισκέπτεται η F1 κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο οδηγός της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον κέρδισε το Βελγικό Grand Prix καθώς διατηρήθηκε μπροστά από το Σεμπάστιαν Φέτελ μετά από αγώνα σπριντ στους τελευταίους γύρους. Ο αγώνας φούντωσε μετά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 30στο γύρο, το οποίο έδωσε στους οδηγούς τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ένα δωρεάν πιτ στοπ.

Ο Χάμιλτον που οδηγούσε την κούρσα επέλεξε την μαλακή γόμα για το τελευταίο μέρος ενώ ο Φέτελ έβαλε την πάρα πολύ μαλακή: Αυτή θεωρητικά είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη ανά γύρο. Μέχρι την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας αμφότεροι ακολουθούσαν στρατηγική πάρα πολύ μαλακής/μαλακής γόμας σε μια αμφίρροπη κλειστή μάχη. Ο Φέτελ είχε κάνει την αλλαγή του δυο γύρους μετά το Χάμιλτον.

Μια διαφορετική στρατηγική υιοθετήθηκε από τον οδηγό της Red Bull, Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο οποίος στην πρώτη αλλαγή πέρασε από την πάρα πολύ μαλακή στην πολύ μαλακή γόμα. Όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε τη δεύτερη αλλαγή από πολύ μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα και κατάφερε ν" ανέβει στο βάθρο.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Το αυτοκίνητο ασφαλείας προφανώς επηρέασε τη στρατηγική αγώνα. Τα ερωτήματα για φθορά και πτώση στην απόδοση προς το τέλος, έπαψαν να έχουν σημασία καθώς οι οδηγοί άδραξαν την ευκαιρία του μηδενισμού των διαφορών για ν" αλλάξουν ελαστικά. Παραταύτα ήταν και πάλι θέμα στρατηγικής η επιλογή γόμας. Όπως όλο το Σαββατοκύριακο έτσι και στον αγώνα οι πρωτοπόροι ήταν πολύ κοντά σε ρυθμό. Πριν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας όλα έδειχναν ότι οι πρωτοπόροι θα πάνε σε στρατηγική μιας αλλαγής σε μια από τις πιο σκληρές, για τα ελαστικά, πίστες όλης της σεζόν. Οι πρωτοπόροι είχαν εκκινήσει με την πάρα πολύ μαλακή γόμα που έκανε επιτυχημένο ντεμπούτο στο Σπα.